early mornin'

hey there :)

Uppe tidigt för en gångs skull. Trött är jag också. Somnade sent i natt efter många om och men..
usch nu får det vara slut på allt sånthär, inget mer på ett bra tag nu! jag älskar dig
Jobb på Village för min del idag, 11 - 18. Suck. Hoppas jag orkar med det..så himla trött. Men Fredag idag ju! Underbart.

Igår väckte isabelle mig, ett himla tag sedan sist! så kul att höras igen. Förhoppningsvis blir det att ses i helgen!

Ikväll blir det antagligen Lucas. Igen :p Han fyller förresten 19 imorn! ojojoj. Present inhandlades igår. Hoppas det blir bra..

Har hittat en underbart fin kofta, marinblå, med lite brunaktiga knappar, på rean, från carlings. Åh jag vetinte..
399:- förut, 299:- nu på rean.. får väl se om det blir köp senare?

PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback