..förresten!

så har dem senaste dagarna varit riktigt trevliga måste jag bara berätta,
att på något sätt ta upp gamla kontakter eller träffa på någon man inte träffat sedan längeeee tillbaka tycker jag är minst sagt kul.
Senaste dagarna har bestått av mycket sådant, brukar vara så för mig på sommaren har jag minne av..
På gotland träffade vi faster med familj vilket var typ ett år sedan, sista dagen mötte jag på robin & bengan inne i visby, kanske inte helt oväntat då jag visste att dem var där, men ändå?! känslan av att bara se någon man känner på en helt annan plats är sjuk, haha.
Båten hem såg jag en annan person från kalmar jag inte sett på minst två år, ännu mer sjukt!
Väl hemma, igår, så hoppade jag ur duschen och då ringer affe, väldigt längesedan man hörde ngt från honom, glömt bort allting typ, gymnasiet förstör ju en del....
I förrgår träffade vi på Julia & sofie från värnamo som vi umgicks med på öland mycket för ett par år sedan också!
Sjukt kul det med.

Och idag, nu nyss, var emilia inne med gratisglass och brochyrer, haha, ett jäkla tag sedan vi sågs också.

Jaja, bara lite tankar så, knepigt. "Världen är då bra liten". Hah, ha, haha.

Hämnas på mig?
 eh, ha ha well
 go ahead!

PUSS
tildsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback