fredag/lördag

Lugn fredag med fika och promenad istan. Kvällen blev inte fullt lika lugn då jag och syster, efter att ha varit ute och ätit med familj + mormor&morfar tog en taxi till issan :) Godis, chips, sminkning, musik, lite bilder och drinkar blev det där.. mycket trevligt :D tack för de issan! Sedan mötte vi upp Burre och Fluggan och gick tillsammans till Stensö, och david. Blev en kul kväll med mycket skratt och fest! Lite för mycket för vissa blev det också, men äh det kan ju inte vara lagom jämt :) Fick skjuts av viktor hem med tilda och lucas i släptåg pga av vissa omständigheter, hih... gumman <3 men de va kul de med, lite. Läggdags blev först vid 03.00 så lite seg är jag faktiskt idag trots att jag jobbat flitigt mellan 11-16 idag!

Klockan sju hämtar Linda - mig karro och issan och det bär av mot ljungbyholm och flippa för att ha en gosig kväll med henne och karro. Ska bli riktigt kul att ses igen, alldeles för längesedan tjejor!

Later, maybeeeeee

PUSS
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback