Helgen

Hej!

Helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men helt okej ändå..
Fredagen tillbringades på Village, heldag med jobb. Efter det blev det ernesto med släkten o äta. Jag och Lina tog taxi (!) till issan för lite drinkar och fix innan vi mötte hampuz & burre för att ta oss till david.
Kvällen började bra, lite segt bara, fortsatte bara bättre o bättre men slutade katastrof för min del.
KUL hade jag i ett par timmar i allafall :) riktigt roligt att ses igen, så längesedan man umgicks med alla ni.
Lördagen blev jobbig..förstörde min pojkväns födelsedag känns det som. Men den slutade rätt bra tillslut ändå, hoppas jag? Lugnt och skönt, hela dagen, inte så mycket firande men hoppas du hade en bra dag ändå älskling!

Nu har jag nyss kommit hem från Lucas, ska hämta min mobil som jag lyckats glömma på festen..
sedan blir det lite fix här hemma och kanske Lucas senare.

Mycket saker som händer just nu, för mycket att tänka på, allt bara snurrar i huvudet. Vet inte hur det kommer att bli..förhoppningsvis löser det sig bra för oss båda. Glad för din skull ändå, det ordnar sig!
tror jag..... :/

PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback