hemma från malmö!

tjooo :) hemma från skåne och malmö. totalt underbara dagar verkligen, ååh ville inte åka hem idag ens! usch.
Men men, kalmar igen nu iallafall. älskar verkligen malmö har jag kommit på, så mycket kul att göra, många mysiga ställen, trevliga skåningar (tro det eller ej, skånska kan vara charmigt) även om jag har liiiite svårt att förstå vad folk säger, haha.
Hittat på massa kul, bowling (gick för övrigt skitbra, jag är nästbäst.) hyrt film, flera dagar i stan, stranden med sol & bad, kräftskiva med trevligt folk. Jätte gulligt av Sofia (Lucas syster) att vi fick bo där, hitta på så mycket kul osådär, Tack!

kommer lite inlägg med bilder strax..
lucas har fotat mig o lite annat, jag har också tagit bilder med hans extremt komplicerade superkamera, haha, skitkul var det. Han är bäst på allt.
Bästa pojkvännen man kan ha, PUSSS!

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback