juni juli augusti

sommarmånaderna är snart förbi..usch. ett helt år kvar till nästa sommar, men kan också ses positivt då jag faktiskt tar studenten och ger mig ut i vuxenlivet till nästa sommar! ojojoj. Förövrigt har jag haft låten juni juli augusti med gyllene tider på huvudet sedan ett par dagar tillbaka, myspys.

jobb idag också jaa, fikarast. Slutar för dagen om en timme, sedan blir det inte jobb förräns tisdag! resten av familjen är ute med båten och badar & solar och här sitter jag. eftermiddagen kommer gå till packning inför malmö imorgon, lite fix hemma med musik och bilder m.m. sedan mot kvällen kommer Lucas :)

köpte mig en plattång på clas ohlson på lunchen, 149:- den ska med till malmö. eftersom jag och syster delar på vår plattång får jag inte ta med den när jag ska iväg, inte hon heller såklart, haha. Så därför köpte jag mig en rese-plattång som kommer att komma väl till användning ;) hoppas den fungerar bra...

Lucas ska hjälpa oss med en ny väldigt fin bloggdesign snart har han lovat! woohoo! lite roligare att läsa, och skriva..

jobb igen,
hörs senare
Matilda


Kommentarer
Postat av: hehehehe

du menar juni juli augusti med gyllene tider va?:p

2008-07-24 @ 16:12:34
Postat av: suffe

jag har också den plattången (med svarta plattor?) från claes olsson. Jag har haft den i säkert 2-3 år nu och den är faktiskt väldigt prisvärd:D

2008-07-24 @ 18:00:01
URL: http://sufffe.blogg.se/
Postat av: tilda

nahe har du!:D oh vad bra, testade den nyss, tyckte faktiskt den var riktigt bra med, så billig ju! :)

2008-07-24 @ 19:20:34
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback