Lunch!

direkt från village lunchrum, dagen hittills har gått bra men varit rätt jobbig då vi fick två pall varor på morgonen,suck. Kartonger hit o dit, plast, papper...tunga krukor. Men med lite John Legend i högtalarna ska jag nog klara det mesta.


var nyss på mcdonald's, köpte med mig mat..och kom fram till något mycket lusigt! haha
hela personalen bestod av stagg-människor i min ålder. ALLA utom en bakom disken och i köket gick på stagg eller går på stagg. (Stagg = min gymnasieskola) Lite kul, visst jobb är det, och betalt får man, men hallå?

MCDONALD'S? :p jaja...

Later
M


Kommentarer
Postat av: gissa

men om man inte har en mamma som äger en butik så är man kanske glad över vilket jobb man än får? ovanligt inskränkt tänkande från din sida Matilda, förvånar mig...

2008-07-11 @ 19:19:24
Postat av: Matilda

lilla anonyma du, det där var min åsikt om jobb på mcdonald's, du får självklart ha din med. Bye!

2008-07-13 @ 17:17:44
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback