Mitt mästerverk (?)

Aldrig tidigare lyckats sy något så är väldigt nöjd med det jag nu preseterat, inte för att det är 100% rakt sytt överallt men jag är förvånad över att resultatet blev så bra som det faktiskt blev. Började igår kväll vid halv 9 tiden och var klar innan klockan slog 11, så snabbt gick det men heller inget avancerat kanske.. Blev en kjol iaf. Mycker mer vidd än det var tänkt så ganska prinsess-aktig men jag är nöjd ändå och ska nog finna tillfällen att använda den väl :D





Tyget kostade endast 7,50:- så det är nog de billigaste plagget jag någonsin burit..... hah värsta fyndet med :D
Fler lär de bli!

Ha en god kväll.
Pauliiiiina

Kommentarer
Postat av: suffe

så söt. Och vad duktig att sy! :D

2008-07-23 @ 18:36:13
URL: http://sufffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback