Ooonsdag

Hejsan!

inte blivit särskilt mycket bloggande sedan hemkomsten, och inte mycket annat heller som jag tänkt mig har blivit gjort.. men ähh är det sommarlov så får man ta det lite i sin egen takt och inte skynda på allting har jag kommit på=)

Idag har jag i alla fall städat hela övervåningen tillsammans med lillebror och snart ska jag in till stan för att bättra på brännan något samt träffa min sannis i eftermiddag=)

Igår jobbade jag 11-18 efter det direkt till yogaklassen på malkars och sedan träffade jag min vän alfred. kuligt, de var ett tag sen sist ju!

Nu ska jag ner till stan med pappi en sväng!

Later
P


Syster och jag - likheterna finns ju där, helt klart.. men ser skillnad gör man väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback