yesterday evening

jag

Kvällens outfit bestod av,
tublinne (mörkblått) Gina tricot 49:-
vit volangkjol H&M 149:-
armband från esprit
bruna sandalaktiga-pumps H&M


Kvällen började bättre än bra! Hemma hos oss, uterummet med musik, trevligt umgänge, godis (!) och lite gott att dricka.
Filippas kompis, karro, kom och hämtade oss med hennes bil, åkte till stan, mot Vallen. VI KOM IN! Dansade. MYCKET.
Mer och mer folk, kul! Blev bjuden på en drink, sex on the beach, i baren av någon skummis. Haha. Nerå, schysst ju :)
Kvällen slutade rätt plötsligt. På kanske lite fel sätt...haha. Nog om det. KUL hade vi tills dess tjejer! Tack för kvällen!



Idag är det Lördag. Förhoppningsvis så kommer min älskling hem redan i eftermiddag. Hoppas Hoppas Hoppas. typ.
Annars blir det en lugn dag, med mycket datorn och lite annat. Ösregn, åska, grått och tråkigt. Inte så sugen på stan..

Bilder sedan igår!


filippa becka lina   alla (inte jätte bra bild)   fest   becka och jag   jag och syster

Lina Filippa   är bäst ;)   fest!

enjoy!


/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback