eftermiddag

Lite trött efter dagens ansträngande städning och saker..hungrig börjar jag bli nu också.
väntar på att Lucas ska sluta jobba, undra vad vi ska hitta på ikväll..hmm. Lite jobbigt att vara här hemma just nu känns det som, usch, vet inte vad som händer med allt och alla. Det ordnar sig säkert snart men just nu....hmm.

jag tror bara att man ska följa det man själv känner och skita i annat, men då ska man nog kunna hantera konsekvenserna också-

mina vänner är för tilfället väldigt långt borta (?) inte hörts av på länge nu. Vore kul att träffa er innan nästa vecka nu..
får väl se hur allt blir.
knepigt nu bara.

det var lite tankar, sånt mår man bra av att skriva ner ibland. jag gör iallafall.
Puss
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback