Godnatt/morgon?

Hemma ifrån kvällens lilla äventyr för drygt en timme sedan, nu sitter jag och väntar på systeryster.
Kvällen blev alltså hyffsat kort, och därmed ganska tråkig för min del..tyvärr. Var lite för trött redan innan idag, och det blev ju inte bättre av det..
Kvällen började efter många om och men hemma hos oss, massa tjejer kom hit och umgicks lite, fortsatte till stan och utan för vallen..längre kom inte jag, (guuud vad jag är liten va!) men många andra kom givetvis in där, lite tråkigt men vad gör man? så är livet. Nån gång fyller även jag 18 ;)
Åkte bussen hem bara några minuter senare med karro & carro, kom hem och tog det lugnt och här sitter jag nu..
måste verkligen sova nu väldigt snart, ska upp klockan kvart i fem imorgon, eller inatt..ooosch.

Packat lite inför Varberg, jag hör av mig med bilder sen veckans studentfirande / utekvällar och om Varberg på Söndag!

kommer sakna min lucas mycket..
två dagar och två nätter i rad utan dig kommer bli jobbigt :( haha, bäst är du!

Godnatt
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback