Gotland nästa!

Japp, det börjar närma sig och jag är mer än redo, ska bli sjukt skönt att komma bort från allt och få lite omväxling vad gäller miljö, men kanske även umgänge. Hoppas bara så innerligt att vädret ska vara på vår sida för vad gör man annars undrar jag? Visst, Gotland består säkert av annat än sol, bad och fest, ngt annat kan jag inte tänka mig, men lite fundersam är man ju helt klart.

Jobbade några timmar på förmiddagen idag, sedan blev det fika med familjen och därefter en shoppingtur istan med syster. Hittade lite sommarplagg på h&m:s sommarrea som pågår för fullt, att jag aldrig lyckas komma ut därifrån utan att ha med mig något ut, kan det verkligen vara ett fullt normalt beteende?

Till min stora glädje så hade underdelen till min bikini som jag köpte för några dagar sedan kommit in på nytt så dem köpte jag givetvis med mig:


Bikinibyxa 98:-

Jag hittade även lite sommarplagg o sådära..


Linne 49,50:- (129:-) divided

Prickiga shorts 79,50:- (149:-) divided (varit en favorit länge, och att de fanns i min storlek med! Ibland har man himla tur alltså)

Nyckelring 19,50:- (39,50:-)

Nöjd med mina fynd är jag helt klart :)

Ikväll blir de mys med familjen hemma och tidig läggdags för imon vid halv 9 bär det av!

/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback