Happy daaay!

heeey,

nu var det väldans längesedan jag bloggade, plus att det är inte särskilt mycket intressant heller då det väl blivit av..får skylla på att jag haft mycket fullt upp då jag haft skolan, vännerna och framförallt min Lucas att prioritera :)

Hann aldrig med att blogga igår, Men min onsdag blev rätt bra tillslut..
Började med idrott på kattrumpan, stranden, spelade kubb och gick tipspromenad etc. Mysigt! Lite väö blåsigt dock men men..Fortsatte med matten, som gick åt helvete tyvärr..det där är verkligen inte min grej så att jag skulle komplettera var väldigt meningslöst..men , värt ett förösk i guess..Får vara nöjd med mitt G i matte B trots allt :p
Fick MVG i Geografi idag så det får kompensera ut mitt G, haha, väldigt nöjd med det, MVG på provet och MVG i slutbetyg, kan inte bli mycket bättre :) TACK vad glad jag blev! :D

Dagen igår jaa..
Tridaden, friidrottstävling mellan skolorna var det på eftermiddagen, inget speciellt men stagg vann och i är bäst (igen :D) så det var ju skojs!
Efter det bar det av till stan med tjejerna, var på H&M ett bra tag där becka passade på att shoppa en hel del jätte fina saker, hittade mig en klänning som jag lägger upp bild på senare :D underbar!
Viktor och gänget kom förbi, inte Lucas som sov, haha, nejdå..men vi sågs senare på kvällen..Bestämde oss för att dra ut sen iallafall, gymnasiefest, och det blev förfest hos Johan, Lucas storebror, eller jaa, i hans lägenhet :p
MYCKET TREVLIGT! Längesedan jag hade så kul..Bilder lägger jag upp när jag är hemma sen med! Är på village nu, hos mammi, väntar på Lina, ska gå en sväng o titta efter studentpresent, TIPS någon? :D inte alltför lätt...

Iallafall så slutade kvällen igår mindre roligt, kom aldrig till corehouse och festen, slutade på vägen men lika brfa var väl det, tydligen inget folk som vart där ändå.
Så fruktansvärt orolig inatt..Betyder alltför mycket för mig, Tycker om dig så, vill aldrig mer se dig må så dåligt :/
Idag var nästan allt bra igen, tur är det, finns alltid för dig B <3
Lucas och jag gick hem till mig tsmns med syster, nanade gott och upp tidigt till skolan idag,, pust.

Hör av mig när jag är hemma igen! med bilder etc

LOVE'
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback