Ledig Onsdag

..Torsdag? det är Torsdag idag. Herregud vad tiden går, nu när det är lov hinner jag inte ens med att tänka över vilken dag det är..ojojoj.

Iallafall så ska jag ta mig en väldigt lugn dag hemma idag, ensam. Dags att hinna med lite saker som städning & tvättning..
blogga, fixa med lite annat också..
Lucas cyklade till jobbet tidigt idag, jag fortsatte sova till halv tolv. skönt. Men när han slutar ska vi ses igen. Nu ringde han bara för det, haha :D sötnos!

Igår var det stan jaa..först med Lucas, tittade på lite saker åt honom och tog en fika på skafferiet. Mysigt! Sedan kom lina in till stan också, efter många om och men..här sover vi inte bara till elva - tolv utan gärna liiiiite längre. Höhöh. Iallafall tog Lucas bussen hem och vi fortsatte in på H&M. Som Lina berättade, blev vi kvar där ganska så länge vilket resulterade i ganska mycket shopping :) KUL. Vi tog oss vidare till Glitter, Carlings, Kompaniet, JC, MQ och Ginatricot.
Jag fick mig en hel del shoppat ändå vilket jag ska visa alldelles strax :)

Igårkväll kom Lucas hit, vi tog oss en promenad och åt "middag ute", mcdonalds, med andra ord. Mycket trevligt! haha
God mat i en hyffsad miljö iallafall.
Vi var på bio också..i förrgår. Tisdags. Såg den senaste Indiana Jones filmen, vet inte ritkigt vad jag tyckte om den..haha. Den var ju kul då och då men det bästa var nog ändå sällskapet :D PUSS på dig.

Nehe, åter till mitt fixande!
i will be right back,
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback