logiskt

trevlig måndag blev det... umgås med vänner hit och dit och lite teori på körskolan, vilket faktiskt var ganska kul igår! hah
Idag funderar jag starkt på att dra ner till stan och checka lite.. rea?

kvällen är lite oklar för tillfället men ska troligtvis träffa min sannis <3 ut och äta något och fira dig såklart!
Imorgon ska jag jobba, måste börja komma in i allt igen för snart sätter de fart på riktigt!
Midsommar är rätt oklart det med just nu, men jag hoppas på en relativt lugn kväll med folk man tkr om.. tälta eller inte? hm..

nu ska jag ner o käka frulle och sedan blir de dusch!

bra musik just nu;

usher - whats a man to do
rihanna - disturbia
petter ft. säkert! - logiskt

PUSS
Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback