Paulina

Paulina-dagen idag. Känns himla bra :D har förstått att det inte är någon stor grej för många detta med namnsdag men då kan jag tala om för er att när man är tvilling så är detta med namnsdagar en ganska stor grej. Går ju inte jämföra med födelsedag direkt men ändå, ni förstår, när man är tvilling så delar man så mycket.. födelsedag, personnummer, kläder, smink, skor, parfymer.. typ allt och då känns det himla bra att ha en egen dag, som jag har idag :)

Till något helt annat, jobb blir det lite idag och bilder sedan midsommar kommer senare, vilket förövrigt blev en helt okej kväll men inte överdrivet kul kanske. Kunde säkert varit roligare, men det blir väl lite vad man gör det till också kan jag tro..

Om en vecka bär det av till Gotland med familjen och jag hoppas på strålande sol och mycket bad!

Ha en trevlig söndag tills vidare!

/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback