rea-shopping!

Idag blev det en liten runda på stan tillsammans med syster. Trevligt och massor med rea var det ju också! Hittade en hel del grejor vilket var tur då lönen kom idag, hade ju varit tråkigt att komma hem tomhänt och med alla välförtjänade pengar i behåll liksom! hah

Det blev först en sväng till h&m (ovanligt?) där vi fastnade (ännu mer ovanligt) och blev kvar i över en timme vilket i sin tur medförde att vi inte hann till alla de butiker vi tänkt oss eftersom de stänger kl 18:00 men kul var det!

På h&m hittade jag mig äntligen en bandeau-bikini. Kanske inte att den såg ut precis som jag ville och det fanns ingen underdel kvar i min storlek men ähh, det börjar ju bli lite panik nu med bikini till Gotland. (om vädret är bra förstås)


Bandeau, vit med silverränder

Hittade även lite underkläder och ett snyggt linne från divided.


Trosor, rosa med svart rosett


Vit bh


Svart/Guldigt linne, divided (sidenknapparna var de jag föll för)

Sedan gick vi vidare till Gina och hittade en del på rean där...


Korallfärgad klänning med veck 99:-


Tunika, svart/småblommig 99:-


Armband 39:-

Tilda hittade en jättesöt klänning också, likadan som den jag hade på skolavslutningen fast i rosa. Bild på den lär komma snart med, förhoppningsvis? (Känner att jag tagit över bloggandet en del på sistone:)

Nu blir det andra halvlek av matchen på tv.

/Paulina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bikini :) Var den på rean ?

2008-06-25 @ 22:38:12
Postat av: suffe

2008-06-26 @ 06:52:41
Postat av: suffe

så himla fint :) jo jag ska till Gotland, åker på torsdag.. vi ska till visby :) vart ska ni? åh, hoppas på fint väde bara!

2008-06-26 @ 06:54:05
URL: http://sufffe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart kommer tapeten i bakgrunden ifrån? :P

2008-06-27 @ 11:57:09
Postat av: Matilda

Duro kommer den ifrån :) jag har beställt den från en vanlig målarbutik, typ Hagbloms färghandel.

2008-06-27 @ 13:18:44
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback