Saturdayyy!

Hejsan :)

Ett par dagar sedan jag bloggade nu..igeeeen :o Men det har ju hunnit ändras en hel del med blogg.se och sådär också, får skylla på det denna gången :p

Mycket Lucas senaste dagaran, underbart, jag är bara så glad hela tiden för allting, känns verkligen jättebra :)
Har hunnit med myskväll ute med vännerna, kubb & fotboll, kollat film, stan idag, mat på båten med pappi, glass i hamnen, träffat becka för att titta efter studentpresenter...På tisdag gäller det!
Viktor och Lucas tar studenten, sjuuuukt. Men kul såklart :)
Innebär en massa svåra beslut för min del bara, haha, hoppas det går bra..

Ikväll blir det antagligen lite mys hemma hos oss, antingen med bara girlsen, eller om lite mer folk kommer hit och umgås.. kan bli riktigt kul :)

Min syster är bäst, återigen, kommer alltid vara <3 ställer alltid upp, jag älskar att se dig glad, det har jag gjort mycket senaste tiden, men också ledsen :/ hoppas det löser sig allting, för mig är du är den bästa som finns. Love.

Min outfit idag, i ca. 30 c fick det bli..



Lila linne, H&M
Vit kjol, JC

Till det, tygskor som håller på att gå sönder, HAHA, och min bruna väska från lindex.

Later darlings!
PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback