Sol hela dan

Idag har jag varit i solen i stort sätt hela dagen. Sannis min älskling (www.sanniss.blogg.se) kom hit vid ett-tiden och då blev det mys i solen och sedan gjorde vi sallad och därefter glass och frukt. Vi spelade även lite boll och kubb, jag vann dessvärre inte.. trots att sannis hade svårigheter med att träffa kungen :D hihi. Läste lite bloggar och kollade kläder på internet också, finns så mycket fint på forever21.com så jag blir tokig! Måste till USA snart känner jag, kanske ska ta en sväng dit ngn gång, sannis? (a) Tack för en jättemysig dag med dig, du är för bra!

Nu ska jag och handla med mammi och syster och sedan blir de nog ett inlägg till och lite fotboll på tv.

PUSS
Paulina

Kommentarer
Postat av: Sannis

Ja, vi åker till USA :D hihi. Tack själv, du är bäst älskling!<3

2008-06-08 @ 20:55:17
URL: http://sanniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback