Söndag natt

Hallo!

Strax sova nu, ganska trött..
Kvällen igår blev mycket trevlig, tjejerna kom hit och vi åt glass med frukt, umgicks o pratade en massa..alltid lika trevligt!
Sedan kom Viktor & Lucas förbi, Lucas nanade hos mig och sedan var det upp rätt tidigt för att jobba idag, village.
Har sedan sovit i ett par timmar efter att ha legat i solen och latat mig, har kommit på att jag börjat sova alldeles för mycket nu, kanske Lucas som har en liten inverkan på min sömn, haha, men mysigt är det ju :) och änsålänge har jag klarat dagarna bra ändå, trots knepiga sovtider..

Imorgon blir det stan under håltimmarna som jag hoppas blir endel, panik över presenter o saker hit & dit..
Teorilektion igen, vetinte hur tiden kan gå så fort just måndagarna känns lite för många, känns som förra lektionen var igår..usch inge kul alls. Hade hellre solat..o badat kanske?

Ska hinna med att sy upp en klänning lite jag ska visa sen, ska nog ha den på Lucas student på Tisdag, WOOOH! :) Sjukt att ta studenten nu...redan på ngt sätt liksom, men kul såklart! Nästa år är det min tur...ssshit. :D

tomorrow!
PUSS godnatt
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback