sunday =)

Springbreak igår blev verkligen lyckat och vi hade mysigt.. var dock inte överdrivet mycket folk man kände tycker jag, men ja hade ju mina brudar så de var skoj ändå :D

Större delen av eftermiddagen tillbringades med Filippa <3 Solning och glass samt ett fasligt flyttande, tror vi kånkade runt på våra grejor till minst sex olika platser!! (Lite tröttsamt då jag hade största skinnbagen i huset med mig)

vid sjutiden kom resten och det blev grillning av korv och mashmallows, mums!

hade verkligen en mycket trevlig kväll och jag vill tacka er alla för det =)

Bild sedan igår på mig, karro och elin kommer här, blir fler bilder senare..

image198

Nu ska jag och tobias sola vidare!

Puss
Paulina

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att du har så snygga kläder här!
vart är dom ifrån:)?

2008-06-01 @ 20:56:57
Postat av: paulina

oh tack, vad glad jag blir :) Den blommiga bodyn är från en dansshop som finns i stockholm och shortsen är från monki. Ha de bra!

2008-06-01 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback