B

ibland vet jag inte hur jag tänker, klart man kan skylla på alkohol, go ahead, det gör ju alla andra.. men när det kommer till dethär, jag kan bara inte. det är inte rättvist

jag lovar att tänka mig för innan och aldrig göra om det. jag ville ingenting med det, jag gjorde det inte med någon sådan aviskt. jag vill bara glömma det nu, jag vet så väl hur du känner..
Jag älskar dig, jag skulle aldrig kunna såra dig
Förlåt mig



Vetinte om man kan anse det vara en så pass stor grej som det verkar, men för mig är det det..För dig också, det vet jag, och förstår jag. Var bara tvungen att skriva av mig lite, det är bara så jag känner.

Usch nu blev det för mycket seriöst på en gång, god tid att skratta bort det?
Sova snart..

Hörs imorgon igen,
Puss
/tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback