fredag morgon

god morgon!

Precis vaknat här, sovit i tio timmar i natt, kan inte minnas när det skedde sist men det känns att jag är utvilad och sånt är ju alltid kul.

syster är iskolan och ska snart göra provet, önskar dig lycka till, och jag tror att det kommer gå minst lika bra som det gjorde för mig :)

det blir lite solning ute idag, även städning av rummet och övriga våningen plus att jag ska hinna hämta granntjejorna på skolan i eftermiddag och även ner till stan och äta glass med sannis :D mys, längesen nu ju!

dags för frukost och sedan ska jag dammsuga rummet- duktigt ju!

en outfit från veckan kommer här, och jag måste tillägga att jag var ganska nöjd med den (a)

image192

Puss
Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback