friday evening

Franska nationella idag, mycket svårt.. så får vi väl se hur det går, men NP är ju inte allt, det finns ju faktiskt fler saker som spelar in, även om många lärare verkar tycka att det är NP som väger tyngst......?

Blev stan efter skolan, handlat morsdagspresent till mammi och 20-års present till sofie, tobbes syrra.
Sedan blev det snabbt hem och hjälpa syster med det sista, blev en hel del foton med som vi lägger upp senare!

Nu har jag precis kommit hem från "pipes of scotland" där jag käkat med familjen och studerat alla balklädda människor, fått lite inspiration till min balklänning också kanske, och sånt lär ju behövas om man säger så. Tildan var supersöt iaf, klart finaste klänningen och håret med. Förstår inte hur vissa har tänkt när de valt klänning alltså, men alla kan ju inte alltid lyckas kanske nej... :) hihi

Blir en lugn fredagkväll känner jag, ska titta tv och äta godis från maggaplan (saknat massor, sällan där nu förtiden då vi bor här och inte i lägenheten mera) men det är sånt som är skönt ibland med ju!

Imorgon blir det handledarkurs, för andra gången detta året.. pust! Sedan hem till tobias mor för att fira sofies 20-års dag tillsammans med deras vänner och släktingar!

Kanske blir ett inlägg lite senare också..
ha de bra så länge!

Puss
Paulina


Kommentarer
Postat av: vanessa

vad köpte du ? :)

2008-05-23 @ 20:18:45
URL: http://vanessuff.blogg.se
Postat av: paulina

till mamma eller i 20-års present? Till mamma köpte vi en blus från h&m och till 20-åringen köpte jag en gästbok och penna från ordning&reda :) fin blogg by the way!

2008-05-23 @ 21:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback