friday, i'm in love!

äntligen fredag och lite sovmorgon idag för en gångs skull, såååå skönt så!

träningsvärk som sjutton sedan vasaruset + två dagars dans i rad nu.. uh, hoppas det går över tills imon så jag kan gå istan? (stockholm om 4 timmar, weeuu=)

jag hoppas på att komma hem med minst ett par skor, och möjligen en bikini, ngt annat har jag inte hunnit fundera ut, men komma hem tomhänt lär jag nog inte göra i vilket fall som helst :p hihi

tjejorna skall ut ikväll, ni får ha de bäst då :D

nejj nu måste jag cykla till skolan, passa tider är något mycke viktigt för mig har jag börjat inse (a)

outfit sedan tidigare i veckan, men jaaaa

image147
Linne med paljetter h&m
Blommig kofta h&m
grå kjol h&m
skärp i silver second hand från farmor

LOVE
Paulina


Kommentarer
Postat av: Anna

riktigt snyggt!

2008-05-17 @ 11:05:56
URL: http://annakubel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback