Godnatt :)

Dagen spenderades mestadels på öland, mysigt att ta det lite lugnt, så sjukt trött efter helgens upplevelser :)
Åt på Ekerum tillsammans med farmor & farfar and the family, det var trevligt, dock ingen vidare god mat :p
Pluggat ekonomi endel..pratat med L, känns så konstigt att inte träffas idag, känns som det var längesedan nu?
aww..
:D

Sovmorgon imorn, SKÖNT! Teorilektion efter skolan, dock inte lika skoj :p

Här kommer lite fler bilder sen studentbalen,

 Becka och Viktor, så himla fin bild!

image182 

Jag, Hey på mig :p



Becka Viktor Jag Lucas

image185

Jag älskar dig, beckibeck :)



Stiligt, Viktor & Lucas



Min outfit idag

image188

Stickad top H&M
Silver/grå kjol Monki
Halsband (hade på balen) Glitter

Godnatt alla,
/Matilda

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken fin klänning och vad fin du var på balen :)

2008-05-26 @ 10:54:40
URL: http://insideofmyhead.blogg.se
Postat av: Matilda

Åh tack! glad jag blir :D

2008-05-26 @ 21:16:56
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback