Hyffsad måndag :)

heeey.

Idag har jag varit riktigt trött hela dagen, morgonen var ovanligt jobbig och dagen fortsatte inte mycke bättre tyvärr.
Hade vår fotbollslektion på lagbollspelet, det gick ändå rätt bra trots ingen planering alls typ och lite annat..Johan var nöjd så det var ju bra det :) idrottslektion (igen) efter det, ultimate var det då, inte riktigt min sport dedär alltså, haha, men kul hade vi! Förstår faktiskt inte alls den sporten egentligen, om man nu kan kalla de sport?! iallafall :D dagen rullade på, innehöll vissa jobbiga stunder då en viss person hela tiden tycktes vara i min närhet :/ ..men jag klarar det.

Efter skolan blev det stan en snabbis med Lina, träffade puh och L. TREVLIGT! köpte godis till skadade lillebror, och en toning till mammi, tack för lånet :p
här kommer förresten en bild på resultatet ;




(jättedålig bild tyvärr)




hörde i skolan idag en hel del som läste vår blogg med, så himla kul! :D fortsätt med det!
Nu ska jag snart plugga lite franska och matte,

puuusss.
tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback