kvällen..

det blev grillning med familjen ikväll, satt ute och åt första gången för i år, myspys! efter det skulle jag tona håret, det gick bra men också mindre bra då mina naglar blev HELT förstörda av toningen, glömde ta på handskarna, smart ass..sedan har jag hållt på att få dem rena i över en timme, aceton och måla över med nagellack, blev fult, skulle ta bort det och då var acetonet slut, som tur var hittade jag nytt efter att ha målat över typ tre gånger till. Nu är dem iallafall röda, inte särskilt snyggt på mig men jag var tvungen :p
Håret blev iallafall snyggt, bild på det lägger jag in imorgon!

Oscar (lillebror) fick åka in till sjukhuset ikväll nu trots allt, det visade sig troligen att han brytit armen på något ställe, stackars liten.. hoppas det går över så fort som möjligt :/ 
 
Nu ska jag fundera på vad jag ska ha på mig imorgon och efter det blir det nana,
PUSS natti
tildis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback