lördag eftermiddag/kväll

hallo där :)
eftermiddagen rullade på och blev ganska trevlig sen trots allt, vilade lite grann och tog det lugnt, åt sedan min favvo, lasagne, mummms. Och efter det cyklade jag för att träffa puh en stund. Åt glass på mcdonalds, tradition (?) haha och satt och hade det trevligt tills några lustiga killar slog sig ner vid bordet som hörde till vårat, ÄVEN fast  det var tomt vid varenda bord därinne, så valde dem att sitta in på oss, trevligt killar! inte nog med att dem var trevliga, dem var självklart halvfulla och hade väääldigt många roliga skämt med sig också ;) haha! toppen! fick mig väldigt många goda skratt iallafall, puh med hoppas jag?
efter det blev det att åka hem igen för att kanske träffa becka och tove, men blev aldrig av.. istället kollade jag syster och gästerna på körslaget (!). Tills vi sedan åkte till puh för att ha det trevligt och spela nintendo wii med honom och L. Mycket trevlig avslutning på kvällen!

Dags att sova nu då jag har fruktansvärt ont i min mage ;/
Natti,
tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback