mys


varit en mysig helg..

firandet av sofie igår eftermiddag var trevligt och hon verkade glad över gästboken från ordning&reda, tur det.. den var inte gratis! hihi :) sedan blev det till att umgås och vid nio kollade vi eurovision - väldigt segt.. somnade ett antal gånger och så gjorde även tobias men de va mysigt iaf. Charlotte kunde varit bättre, minst sagt men ähh, man kan ju inte vara på topp jämt (höhö)

Morsdagsmiddag på Ekerum idag, sommarkänslor för mig.
mammi fick rosor och en blus, vilket hon uppskattade, och tur det!
syster och jag har spelat kubb med grannbarnen och lillebror ikväll med, det är riktigt kul med kubb, saknat de under vinterhalvåret känner jag, haha!

nu är det snart läggdags, ska bli skönt då jag suttit uppe flera timmar och skrivit/pluggat inför geografiprovet på onsdag. Vet inte hur det blir med det betyget men jag hoppas på ett bra resultat så får vi se hur långt det räcker, jag är nog nöjd i vilket fall i guess.

fick syn på svar via mail från cocoo.se nyss med, riktigt kul! kolla upp detta mer imon hade jag tänkt..

vanlig skoldag imon, sedan teorikurs och geografiplugg. men de blir nog bra =)

Godnatt och puss!
Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback