Ready!

Heeey.

Nyss kommit hem från stan nu, gick direkt o träffade mammi efter skolan och nu är allt klappat och klart, nästan..
Haha.
Hittade mig en jäääättefin klänning, tog inte alls så lång tid som jag trott även om utbudet var ganska litet. Det blev en rosa/silvrig från daily express av märket Miss Eweing. Hittade ett par skor som skulle kunna fungera till också, om jag inte tar ett par jag redan har hemma..ska fundera på det. Smycken är inköpta och tyll som mammi så snällt ska sy på längst ned på klänningen, vit :) Kommer bli jättefint! Känner redan nu att jag abra älskar klänningen, SÅ fin. Ni får kanske se den senare på bild.. ja jo.

Hörs senare, nu måste jag duscha
PUSS /Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback