Sån där typisk måndag..

Min dag har som rubriken berättar, varit riktigt riktigt jobbig..inte jättetråkig ändå, bara så tröttsam på något sätt (alla sätt)..jag väcktes av att klockan ringde, 06:35, orkade verkligen inte gå upp , mest på grund av att jag fått sån förkyldning, gjorde ont överallt, så somnade om och självklart försov mig, det var nog första gången..Vaknde dessutom av att mitt smyckesskrin trillade ner då fönstret öppnades av blåsten.
Inte jätte lockande att behöva stressa och cykla i motvind till idrottslektionen, hade iallafall baseboll sen, vilket faktiskt är rätt kul, när man fattat reglerna ;p
Efter det var dagen bara jobbig, var så trött och så ont i kroppen..förkyld..usch. Men duktiga var vi ändå, hann en bra bit på vår powerpoint efter skolan, o nu har jag nyss kommit hem.

Ska nog lägga mig för att vila lite, känns som om de behövs. Därför blev det ingen korpenmatch idag :/ Åh, hade också velat spela fotboll, träna lite på skoj och spela matcher med sånna man tycker om - korpenlag, någon som är på? :D typ inteee..haha.

Börjar bli lite peppad inför sthlm på fredag nu med,
någon som har tips på någon bra butik / adress man ska besöka? Vore kul (a)

Hörs senare, min outfit idag är inte värd att ta bild på, den blev tråkig då jag inte hann med på morgonen helt enkelt
PUSS
tildan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback