solsken!

oh vilket härligt väder det är ute idag, himla skönt att det är varmt just idag då vi slutar skolan tidigt!

mestadels plugg idag, stort geografiprov imorgon, men det ska nog gå vägen tror jag allt :) efter imorgon kan jag slappna av, inga fler prov, kan knappt förstå det!

På torsdag blir det grillning och volleyboll i långviken med klassen och idrottsläraren vår, ska bli skoj, hoppas på fint väder med såklart!

Springbreak ihelgen också, men det blir nog utanför för min del och för många andra med har jag förstått, blir nog lika mysigt det, giiiiirls <3

Nu måste jag återgå till min ekonomiska geografi studering, yes!

ikväll äre gossip girl :D (ville bara skriva det ifall någon skulle ha missat de, man vet ju aldrig.. haha)

ha en god eftermiddag och kväll.

PUSS
Paulina

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

härligt med sol!

2008-05-27 @ 15:37:11
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback