Stressig torsdag

hallå där :)

min dag har varit väldigt stressig, därav rubriken, haha. Började på morgonen med att försöka plugga in det sista av matten samtidigt som jag slängde i mig maten och glömde till och med bort att ta p-pillerna idag, efter det var det matteprovet, B nationella. Kände mig fortfarande stressad, det gick nog helt okej men tyckte det var riktigt svårt ändå :/ hoppas det går bra..
Håltimme ett tag, Dags att förbereda inför svenska redovisningen, med tove & viktor, litteraturhistoria! :D wooho!
Den gick lite sådär men fick ändå mvg - vilket vi ska vara nöjda med eftersom vi knappt förberett oss alls :p
Stan efter skolan med sofie becka tove, köpte present till malinbaby som fyller 18 imorn! Det blev nog bra..efter många om och men. haha! Kan ju inte skriva här vad det blev, men men..kanske kan ta det senare, Söndag ska vi fira henne iallafall, trevligt :) Lördag blir det jobb och utgång extasen på kvällen. Ska bli himla kul!

Hann inte titta så mycket istan alls på annat, till mig själv eller så, men köpte ett linne, som jag dock tror att jag ska lämna tillbaks igår, satt inte riktigt som jag tänkt mig..
Här är det iallafall;



Dagens outfit, kommer här;

image109

Vit tröja H&M
Gråa byxor (uppvikta) Cheap Monday


Nu är det dans, ett bra tag sen, ska bli kul!
PUSS
tildis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback