Sunday mornin'

hello there!

Morsdag idag, Grattis mammi :) Ska firas på öland och ekerum, tillsammans med familj och farmor,farfar. Egentligen hade jag behövt stanna hemma och städa mitt rum och framförallt plugga till ekonomiprovet på tisdag..hmm. 
Får försöka hinna med det nu.

Gårkvällen blev trevlig tillsist, Först kom viktor och hämtade mig, hämtade upp lucas och nicke, åkte till torsten, gjorde i stort sett ingenting, sedan kom tove och jag mötte upp becka. Umgicks lite där, ingenting speciellt kul egentligen, haha, men helt ok. Sedan till konsum för att handla godis, hem till tove, jag & becka & tove, pratade en hel del om saker som hänt.. och tittade lite på eurovision, ingen höjdare direkt men sverige var ju inte ens bra så..haha. Sedan kom lucas och viktor tillbaks, myspys.
Kvällen slutade bättre än bra och jag var trött och fick skjuts hem för att nana (a)

Time for some economy,
later!
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback