the day before :)

heeej!

Inte hunnit med att skriva innan idag, först var det skolan och efter den direkt till stan för att möta L. Mycket trevligt :)
Gick en lååång promenad längs havet och åt glass, verkligen gulligt! Ser fram emot morgondagen mycket mycket! Efter det träffade vi tove becka och viktor, fikade och stekte i solen på uteservering, underbart.
Jag och Becka gick för att sola, efter det tog jag min cykel och gick till salong tiger för att vänta på Lina som skulle klippa sig, jättefint blev det och hon var mycket nöjd så det var kul! Syntes inte jäääätte stor skillnad men fint vare :) Jag fick lite tips inför balen med mitt hår, jättesnällt :) så nu tror jag att jag vet hur det ska vara, kommer bli fint!

nu är allting fixat inför imorgon, mammi sitter och syr på det sista av tyllen och fixar med klänningen,
nu ska jag måla naglarna!

Har blivit riktigt brun sen vi satt ute, till o med brännt mig lite på bröstet :o Hoppas verkligen de blir bättre tills imorn.
LÄNGTAR!

PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback