..toppen måndag?

Hej :)

Efter en sådan underbar helg kunde jag väl inte förvänta mig annat än en mycket dålig början på veckan, Min dag idag har varit fruktansvärd..Jag har skrikit och varit ledsen, bråkat med dem som betyder absolut mest för mig för egentligen ingenting alls, ingen stor grej iallafall.
Och vad berodde då hela bråket på? Jo, självklart missförstånd och skitsnack, vad annars?
Fy vad jag är trött på det! Nu ska det bli en ordentlig ändring, åtminstone så tänker jag göra något åt det genom att ändra på mig själv. Jag älskar verkligen dig Tove, en underbar vän och jag vill absolut ingenting annat än att allt ska förbli som förut mellan oss, Likadant Becka, jag älskar dig.


Mycket seriöst där, haha, jobbigt!
Teorilektion idag med, lika jobbigt det..men fick oss några goda skratt ;D kul lärare asså. Hah.
Kvällen ägnades åt ekonomin, provet imorn kommer gå..sådär :P men hoppas på ett mvg.

Nu ska jag fortsätta,
Lucas imorgon :D

PUSS/tildis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback