torsdag eftermiddag


Matteprovet idag gick faktiskt helt okej, visst, som alla andra konstaterade så var det helt klart svårt på sina ställen, jag hoppas på ett VG iaf, får väl se om jag når dit men hoppas kan man alltid :D

annars innehöll skoldagen inget speciellt.. lite trist

förstår inte alls hur människor tänker ibland, helt tvärtemot hur jag tänker och tycker vissa gånger, varför?
men man ska nog inte ta saker och ting förgivet, har kanske för lätt för att göra det.. trodde bara att ni tyckte och tänkte som jag, men antar att jag hade fel.. fixar sig i vilket fall nu.. men lite besviken blir man ju såklart :S

nog om detta, ikväll äre dans, disco som gäller och jag hoppas att det inte blir alltför varmt i salen pga denna värme!

nu till engelska-pluggandet segt men imon äre fredag :D YESSSSSSS

PUSS
Pao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback