torsdag kväll

hej igen!

Inte blivit så mycket gjort alls idag känner jag, vilket har varit väldigt skönt då resterande dagar i denna vecka har varit väldigt mycket som behövt göras på kort tid, framför allt skolarbete, men imon äre engelska redovisning och efter det kan jag slappna av åtminstone ett par dagar :D

ihelgen blir de mest till och ta det lugnt, fredag blir de troligtvis tobias :D village och jobba på lördagen och troligen utgång på kvällen, hoppas på att träffa M & A från dansen ode ju, sedan blir de fira malin på söndag, hoppas verkligen på fint väder!

det löste sig iaf, mitt lilla problem som jag skrev om tidigare idag.. och sånt är ju himla skönt, hihi!
 
Inte hört något från karro ännu heller, ifall hon kommit hem än eller inte men lär väl ses imon iskolan? (a)

Nu blir de lite fönstershopping på nätet, då jag håller på att spara till ett hyffsat kapital inför sthlm den 16e :D

P.S. syster klarade matteprovet galant, tack vare mig, eller iaf delvis tack vare mig :p hihi du är duktig när de väl gäller ska du veta, bästa du <3 D.S.

PUSSS
Pao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du svarade på min kommentar i första hand. Sen, alltså. Jag har en tvillingsyster och vi är dock inte säkra på om vi är enäggs eller tvåäggs. Alltså, våra skelett eller va det var är ganska olika eller ryggrader så de trodde inte det nu men när vi var små så trodde dom det.

I vilket fall. Vi är också lika, det vet jag det är bara det faktum att jhag oroar mig och rädd. jag är rädd för att folk inte ska kunna se skillnad och att folk ska tycka att det är något konstigt att vara tvilling. JAg är rädd för att inte få någoin pojkvän pågrund av det eller kanske nya vänner.

Alltså. Nu låter det som att jag inte har något självförtroende men faktum är att jag i andra saker är väldigt självsäker men just den här delen är svår. Jag vet inte hur jag ska förklara bättre, förstår att det låter jättedumt!

Hoppas du förstår ungefär. Och, min syster tycker väl inte det är lika jobbigt. Hon har inte sagt något om det så :/

2008-05-09 @ 17:14:33
URL: http://www.tvillingsjal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback