Torsdagkväll

Tjoho!

Håller på med min geografi då jaa..går väl rätt okej, orkar inte med det mer snart, Lina ska förhöra mig lite nu bara, haha sen blir det duschen osådär. Träffade Lucas efter skolan, vi gick en sväng (ovanligt? haha) och satte oss uppe vid slottet, myyyyys. Jag har kommit på att jag är ganska blyg av mig, eller är jag inte det? Jag vet inte.. ibland känns det som så iallafall..Kanske något man kan vänja sig av med, eller så blir det bättre med tiden..
Underbart att umgås somehow :)

Fick reda på Svenska C betyget, MVG, tackar för det, happy about it! :D

Svart klänning med blommigt linne under fick bli dagens outfit,
Längtar tills imorn, ska till stan efter skolan och kika efter att par ljusa jeansshort som jag kommit på att jag är i stort behov av inför helgen, haha. Och sedan blir det lugnt och bara njuta av att jag inte behöver plugga at all :D
Kvällen blir troligtvis något lugnt men kul, Lucas och gänget?

Lördag är nog lite ändrade planer inför nu med, kanske ska vara hos Viktor nu istället då dem tydligen skulle spärra av (!) utanför springbreak. Hallå, vad är det liksom? aja :D Vi kommer ha en underbar kväll iallafall, och den kommer inte ske på springbreak ;) Haha!

Later?
PUSS
Matildsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback