Tuesday!

heeej :)

äntligen hemma från allt dagen inneburit igen, kort skoldag men efter den blev det datasalen med becka och issan för att skriva på arbetet, vi kom ändå en bra bit trots att det tar tid...VI ÄR BÄST :)
Efter det blev det frissan (tiger) med natta, hon skulle slinga o klippa vilket tog sin lilla tid.. resulterade i två o en halv timme, haha, men jag gick nöjd därifrån med en massa bra tips och även en klipptid för mig , nästa vecka på tisdag blir det :) hatar att klippa mig, usch..men nu MÅSTE jag verkligen, såå längesen och så slitet som mitt hår är nu, kan typ inte bli värre, trots att det kan bli kortare :P haha. Hoppas det blir bra tillslut..

Tänker börja skriva lite mer om mig & lina som tvillingar nu snart efter maten, återkommer strax!
hade fått ytterligare en kommentar om att vi borde skriva mer om oss och hur vi är, så kul! det kommer alltså :)

PUSS
tildss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback