valborgsmässoafton

En riktigt lyckad kväll hos saaandy blev det! Så himla kul att så många av oss alla kunde samlas på ett och samma ställe, var ett bra tag sedan sist. Hoppas alla hade det nästintill lika roligt som jag hade, och jag som inte drack mycket alls. (tro det eller ej, men man kan ha roligt utan att supa sig full på valborg) :D

Nu ska jag strax ner till jobbet, blir inte alltför länge idag.. endast öppet till 16:00. Efter det blir det övningsköring med pappsen och sedan plugg och mys här hemma, lite GH med kanske. Måste medge att jag börjar bli en del bra nu alltså, klarade för första gången igår en låt på medelnivån igår :D inte illa de inte!

Vädret är inte alltför kul idag, och jag som hade hoppats på att få lite solande avklarat nu på förmiddagen, åhh.. karro som åker till turkiet idag, lite avis är jag minnsan.


en gammal bild
på mig och sis
men du är bäst
helt klart bäst.

Bilder från igår på girls och outfit kommer snart (som vanligt ligger bilderna på tildans dator)

Ni får ha det så gott idag,

hörs sen!
Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback