Wednesday evening

Nu har jag ÄNTLIGEN pluggat klart för dagen vad det gäller matten, skönt! men känns ändå lite jobbigt eftersom jag fortfarande känner att allt inte sitter 100%..men det skulle det inte gjort om jag satt en timme till ändå, så struntsamma..för mycket annat i huvudet just nu :/
Ett trevligt samtal från theon och en välbehövlig dusch efter all fotboll idag avslutade kvällen.


Det är då alltid (oftast :p) bra att ha en tvillingsyster ska jag säga er, speciellt min iallafall, Paulina, haha! Hon har hjälpt mig så mycket med matten, förklarat allting och ja, gjort det betydligt lättare, stort tack för det :) Förstår om du blir trött på mig ibland när jag inte fattar, haha, eller inte lyssnar ordentligt..Bäst är du iallafall. Och sötast kjol idag i skolan med, haha, trots "kopior" ;p

Imorgon blir det nog stan, längesedan nu! Köpa present till söta malin och kolla runt lite, känner för ett par nya jeans till sommaren nu, och lite annat med kanske..?

Extasen och fest i helgen, Blir kanske utgång på lördag ändå då? vore kul :D
Alla fyller 18, utom jag, och lina då..haha. HEJDÅ.

Nu ska jag sova, föööör trött.
Imorgon är jag glad, då blir det roligare inlägg och fler uppdateringar, promise!
PUSS och godnatt
tildis

Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni enäggstvillingar eller två äggs? hihi. Väldgt fin kjol länbgre ner förresten, under dagens outfit inlägg! Kram!

2008-05-08 @ 07:15:50
URL: http://www.tvillingsjal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback