wednesday!

hallo

skoldagarna nu förtiden är inte särskilt ansträngande må jag säga, och skönt är väl det... idag blev det endast en vanlig lektion, annars betygssamtal och inställda lektioner.

Dagen har bjudit på en hel del "aha-upplevelser" som vi säger i teorin på lasses. hm.. hihi :D

betygssamtal med anna (Sv C) och det resulterade i ett MVG på rapport&muntlig presentation plus ett MVG i slutbetyg, underbaaaaart! Sedan blev det betygssamtal med viveka (Företagsekonomi B) och det gick verkligen över förväntan... måste medge tårarna inte var långt borta då hon meddelade resultatet på rapporten OCH därmed även MVG i slutbetyg! (kanske låter löjligt men jag har kämpat och blev så otroligt överraskad och glad)

var istan med syster, mammi och lillebror. åt på 4 kök och fick en underlig uppvaktning från en kille som helt plötsligt dök upp och ville ge mig ett erbjudande på club liquid till kvällen, synd bara att jag inte är arton.. och det tyckte tydligen även han eftersom han dök upp knappa 10 minuter senare och ville ge  mig hans nummer, hm (?) lappen med nummret blev sorgligt nog kvar på 4-kök, haha, jag kände liksom "vad ska jag med det till?" ungefär.

syster hittade en helt bedårande söt klänning och jag är så glad för din skull, hade också velat gå såklart, jätterolig upplevelse, men troligtvis med annat sällskap då ja (a) hihi, tobbbbbbbbbbbbben min <3

nu ska jag plattånga hela håret för ovanlighetens skull, lär ta ett bra tag så tjockt som det blivit, men de funkar!

Puss och Kram

Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback