17 november


inte hunnit med bloggen tidigare idag, men nu så!
skoldagen har varit rätt kul ändå, alltid kul med tjejerna men ja, ibland är man bara för trött. Jag var riktigt trött idag med, som alla måndagar, men det kändes ändå som en hyffsat lugn och skön dag. Kallt men ganska vackert väder ändå :) efter skolan tog jag mig till stan med issan och maggan, kolalde ginas flytt-rea, inget att ha alls, enstaka plagg utspridda i L/XL och alla var otroligt fula och gamla. Hoppas på en bra mycket bättre butik som ska öppna på Torsdag mitt emot village nu! Deichmann var vi på sen också, för att kika lite på skor som jag tittat på innan, de visade sig inte alls vara lika snygga och "billiga" idag tyckte jag inte..så får kika vidare på det där i veckan alltså. Lite affärsjuridik-plugg och fotbollsgalan ikväll!

Tröttare än tröttast just nu, därför dags att sova :) har otroligt ont i höftbenen efter att ha haft ett par nya filippa K jeans hårt tryckta emot höfterna hela dagen, fattar inte alls, det kändes inte som om de var så pass smala i midjan i butiken..usch. Men får försöka töja ut dem på något sätt. trivdes i dem gjorde jag iallafall! Trivs också med mitt rum just nu, ändrade om lite saker sen igårkväll innan jag somnade, lila och cerise till min medaljongvägg (som jag för övrigt är ganska trött på nu), blev iallafall skitnyggt! Godnatt på er, vänner.

Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback