dagen efter


jaha..nu har jag äntligen vaknat till och till och med fått i mig lite mat och kaffe (!)
kvällen började bra och fortsatte bättre, var först på en studenfest med endast högskolestudenter iklädda allt möjligt förutom "normala kläder". Där stod vi och förfestade lite med två killkompisar, de enda på festen som inte var utklädda, haha det kändes lite sådär, men det var helt okej ändå trots otroligt mycket folk på otroligt liten yta..

Bistrobar efter detta, champange med mera. Mycket trevligt var det :) senare blev det dans och så vidare.. Inte så mycket folk men god stämning, trevligt folk och bra musik gjorde min kväll!
Jag och Nathalie hade våra roliga stunder, haha, minst sagt, innan hon begav sig iväg till ett annat place.. där jag tillslut hamnade i slutet av kvällen också. omtänksamma vänner har jag minnsann, och det ska jag vara väldigt glad över i dag.
TACK för hjälpen.

Har inte mått så bra i dag på grund av att jag äter för dåligt och sedan får för mig att jag kan dricka alkohol ändå.. men man mår som man förtjänar, i guess..i bland blir det inte helt perfekt bara.

Sovit en bra stund på förmiddagen och sedan ätit lite nyss, egentligen måste ta tag i plugget.. om jag nu känner mig i form för det :s usch.
Tack för en trevlig kväll! nu blir det lugnt ett tag framöver, vilket jag verkligen är i behov av.

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback