drive & party

Det blev en lång onsdag. Ungdomsmottagningsbesök, rugbybiljettsköande + köp, fika med älskling och vid 15-tiden bar det av mot ölands norra halva, tillsammans med trafikskolan för att öva omkörning fram till 19-tiden. Himla lärorikt, precis som halkan även var. Mycket att tänka på dock.... sidospegel, blinkers, ljustuta, justera hel/halvljus, backspegel, nedväxling, döda vinkeln och så själva omkörningen=) men kul var de absolut och trött blev man efter allt bilkörande men också åkande. Tröttheten stoppade mig dock inte från att ta en sväng till KM för att träffa lite tjejor (syster, issan, sandy, filippa och lindis) Vidare till bistro efter det och där träffade jag min pojke + viktor alex, skoj ju! Det blev en lugn kväll - körlektion 8:30 dagen efter vilket måste prioriteras såhär långt kommet. Det blev inte många timmar skönhetssömn (max 4?!) så för min del är de snart läggdags.

imon bär det av till jkpg för att genomgå en del sorgligt men också mycket glatt och mitt schema är fullspäckat.. de blir en hel del shopping förhoppningsvis under lördagen, och det är hög tid för att hålla utkik efter ev balklänning. Det finns ju sååååå mycket.. färger, modeller, tyger, mönster.. puuh när jag tänker på de förstår jag bara inte hur jag någonsin ska kunna bestämma mig för en klänning som dessutom ska kännas perfekt på alla sätt och vis. nå väl, träffa släkt och vänner + någon barndomsvän ska vi också hinna med, innan vi på söndagen åker hemåt igen via växjö (monki!!!!!) och väl hemma blir det match, handboll baby.

Nu är de hög tid för sängen! (att jag är så trött just ikväll... när jag är ledig imon?) hihh

Godnatt och ha en trevlig helg,

/Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback