first of november

jaooo hösten börjar lida mot sitt slut och snart är det vinter,  vilket innebär att det börjar bli sjukt kallt ute.. vinterjackan på snart alltså! Lovet håller även det på att lida mot sitt slut och jag är lite deppig över det, helt klart, även om de varit underbart skönt att bara softa och vila upp sig.

Jobb blev det för min del idag, 11-15 och det var kul :)
sedan blev det middag på zorbas med viktor och nu ikväll har vi haft en mysig middag hela familjen! (längesen alla var samlade känns de som, men jag antar att det blir lite annorlunda tider såhär när det är höstlov.. åtminstone för syster och mig?!) syster har för den delen börjat hänga ute allt mera, 3:e kvällen på typ 4 dagar ikväll va? inte illa ;) haha! kul ju.

blivit lite shopping också, under höstlovet.. bland annat mina riktigt najza jeans från tiger som jag har på mig just nu och som jag förövrigt fick 300:- rabatt på i början av veckan! inte illa de heller nee.. bild: (dock inte på mig)



skinny jeans från tiger



nu kommer min älskling, godnatt!

/Paulina

Kommentarer
Postat av: Clara

Tror att jag kanske har likadana.. Dom påminner mkt om mina iaf :)

2008-11-02 @ 19:53:01
URL: http://claaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback