Fredag!


äntligen fredag igen, guuud vad tiden går fort i veckorna nu. Härligt :) skoldagen var kort men ganska intensiv..fortsatte titta på en "läskig" film om judendomen och förintelsen på religionen, bra men..lite väl grym tycker jag nog. Hmm.
Efter det hyffsat god mat i matsalen för en gång skull, affärsjuridik - MVG på provet :D vilket gjorde min dag! greeeeat.
efter skolan träffade jag viktor en stund och pratade litegrann, trevligt trevligt. Vidare till stan för en fika med tjejerna, H&M för att köpa mascara och lipsyl, sedan hem med cykeln och nu har jag nyss ätit.

Ikväll blir det tjejerna, toppen, känns längesen! antingen en utekväll eller bara umgås hos någon :)
nu ska jag duscha!
Puuusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback